Emocje jako mechanika w grze niższa rasą?

20
Mogła by istnieć mechanika emocji.
Np. dostajesz nakaz kradzieży bo emocje twojej postaci tak każą inaczej komputer przejmie postać i sam to zrobić o wiele gorzej.

Albo postać gracza nie lubi krasnoludów i obok widzi tego którego najbardziej nie lubi.
Więc dostajesz nakaz walki/ solówki.

Oczywiście rasy jak elfy miały by niższy stopień emocji.
A gracz mógłby expić duszę która mogła by nawet w 100% wyciszyć szkodliwe podszepty prymitywnego mózgu.

Wraz z wyższą duszą mógłby zajmować coraz wyższe rasy bo tylko w nich szło by w 100% kontrolować postać a w ludzkich np. max 75% mniej przypadków niskich pobudek.
Po prostu pewne rasy by były też domyślnie dla bardziej doświadczonych graczy których posiadanie budziło by zazdrość.

Ciekawiej by było jakby zdenerwowana celowo obelgami postać króla sama wypowiedziała wojnę i gracz zmuszony by był do choćby małych postępów w konflikcie
(oczywiście po za grą mógłby się dogadać z innym graczem , że podbije mu jak najmniej się da bo go prywatnie lubi).

Wyższe rasy od prymitywnych by były oddzielone klimatem. Tereny dla wyższych ras to by były np. góry, suche pustynie, czy lodowe pustkowia z silnymi potworami.
Niższe niestabilne emocjonalnie rasy okupowały by zdatne dla ich życia tereny rzeczne przy pustyni , klimat jak europejski, czy wybrzeża pustkowi lodowych gdzie łatwo wyłowić żywność.
0.045074939727783