Razer Kraken X

62
Witam, zakupiłem słuchawki Razer Kraken X, które miałem tydzień, słuchawki przyszły w pon 27 lis a 3 paź niestety już uległy uszkodzeniu. Podczas oglądania filmu lewa słuchawka pękła z trzaskiem, tak po prostu ( słuchawki były dobrze traktowany, nie mam dużej głowy). Nigdy nie musiałem nic reklamować i tu moje pytanie, jak najskuteczniej je reklamować ( by nie przywalili mi uszkodzeń mechanicznych, bo to musi być wada materiałowa) lepiej skorzystać z gwaranci Razera czy z rękojmi? Słuchawki zakupiłem w x-komie i nie wiem jak jest z ich podejściem do takich spraw. W komentarzach przy podobnych przypadkach wydawali się pomocni, ale jak jest nie wiem.

https://www.x-kom.pl/p/503283-sluchawki-przewodowe-razer-kraken-x.html
Razer Kraken X
0.043055057525635