Iluzja wyboru
2 l
45
Wybór pomiędzy Princessą, Lionem i KitKatem albo wybór pomiędzy Nescafé, Winiary i Maggi lub nawet między L'Oreal, Garnier, Vichy, Biotherm oraz Maybelline to ILUZJA WYBORU ponieważ wszystkie te marki należą do Nestle.
Tak samo działa wybieranie pomiędzy PiS, PO, PSL, NL itd. ponieważ te partie mają tych samych mocodawców i tylko stwarzają pozory dyskursu w przestrzeni publicznej, wolnych wyborów - chcą, żebyśmy myśleli, że mamy na nich wpływ, ale to dalej ILUZJA WYBORU.
Tak samo działa wybieranie pomiędzy PiS, PO, PSL, NL itd. ponieważ te partie mają tych samych mocodawców i tylko stwarzają pozory dyskursu w przestrzeni publicznej, wolnych wyborów - chcą, żebyśmy myśleli, że mamy na nich wpływ, ale to dalej ILUZJA WYBORU.