Strefa czystego transportu? Serio?
28
Witam i pytam. Mają wprowadzić strefe czystego, zjebanego, transportu w katowicach i kilku innych miejscach, obligatoryjnie od przyszłego roku. Na przykładzie Katowic, niech ktoś wytłumaczy proszę, gdzie budują tą autostrade i obwodnice dla tego miasta? Na czarno zaznaczone są główne drogi jakie przegiegają przez to miasto. DTŚka A4 Gierkówka, dk nr 79. Ja się pytam grzecznie "JAK?" do kurwy nędzy będziemy dojeżdżać np do Tych? Czy podróżować "Gierkówką"? Czy też do nawet po hotdogi do ikei? Skoro średnia wieku pojazdów w PL to prawie 16 lat ~ 2007 rok, czyli co najmniej połowa samochodów jest starsza a "strefy" dyskfalifikują samochody wyprodukowane przed 2007 ?? Oczywiście wyjebano w całości z rozporządzenia samochody z LPG które na tym paliwie w dowolnym momencie z palcem w nosie robią euro 4 a w porównaniu do diesla to euro2035 98% mniej noxów najstarsze LPG od najczystszych diesli.
Rozporządzenia dotyczące StCzTr dyskfalifikują w całości wszystkie pojazdy zakupione pierwotnie poza unią europejską. Gdyż jest tam nasmarowane że ma być pojazd homologowany w EU. Czyli jakieś ok 500 000 samochodów sciągniętych z USA czy Japoni Czy Dubaju- what ever, też nie dostają z automatu dopuszczenia do ruchu w strefach. Przypomnę tylko że jest to ponad milion samochodów w wieku do 10 lat.
Mało tego od nowego roku z automatu przez system CEPIK będzie przypisana norma emisji spalania dla twojego samochodu i chuja z tym można zrobić, bo nikt się nie będzie pytał czy masz lpg cng czy jeździsz na supereko paliwie tylko homologacja będzie wjebana w system jak była w momencie procukcji pojazdu przez producenta (mimo tego że de fakto pojazd spełnia normy daleko więcej niż wymagane) - to w całości jak włam analny .
Najzwyczajniej pytam JAK???
Od nowego roku czeka nas albo całkowity paraliż komunikacyjny, albo bunt kierowców. Bo nie wyobrażam sobie 10 000 000 właścicieli pojazdów którzy z dnia na dzień zmienią samochód na nowszy. Jest to zwyczajnie AWYKONALNE. AAA no i pytanie co z szmelcwagenami pomiędzy 2009 a 2015? Bo jak wiemy ich diesle niczego nie spełniają. Prawo nie działa wstecz, zatem wszystkie pojazdy powinny być dopuszczone do ruchu jeśli są sprawne co nie? Bo przepisy dopuszczenia do ruchu dla danego pojazdu obowiązują go przez cały okres eksploatacji z momentu jego produkcji- homologacja.
Co z kwestią wykluczenia komunikacyjnego?? HMM??????
Co do samych stref, w przypadku ktw może problemu by nie było gdyby miasta przyległe do ktw nie miały we wszystkich starych dzielnicach dziesiątek tysięcy kaflowków w którch 90% ludzi nie umie palić lub pali chuj wie czym.
W mojej opini SCzT to w całości szajs do wyjebania do śmieci.
Rozporządzenia dotyczące StCzTr dyskfalifikują w całości wszystkie pojazdy zakupione pierwotnie poza unią europejską. Gdyż jest tam nasmarowane że ma być pojazd homologowany w EU. Czyli jakieś ok 500 000 samochodów sciągniętych z USA czy Japoni Czy Dubaju- what ever, też nie dostają z automatu dopuszczenia do ruchu w strefach. Przypomnę tylko że jest to ponad milion samochodów w wieku do 10 lat.
Mało tego od nowego roku z automatu przez system CEPIK będzie przypisana norma emisji spalania dla twojego samochodu i chuja z tym można zrobić, bo nikt się nie będzie pytał czy masz lpg cng czy jeździsz na supereko paliwie tylko homologacja będzie wjebana w system jak była w momencie procukcji pojazdu przez producenta (mimo tego że de fakto pojazd spełnia normy daleko więcej niż wymagane) - to w całości jak włam analny .
Najzwyczajniej pytam JAK???
Od nowego roku czeka nas albo całkowity paraliż komunikacyjny, albo bunt kierowców. Bo nie wyobrażam sobie 10 000 000 właścicieli pojazdów którzy z dnia na dzień zmienią samochód na nowszy. Jest to zwyczajnie AWYKONALNE. AAA no i pytanie co z szmelcwagenami pomiędzy 2009 a 2015? Bo jak wiemy ich diesle niczego nie spełniają. Prawo nie działa wstecz, zatem wszystkie pojazdy powinny być dopuszczone do ruchu jeśli są sprawne co nie? Bo przepisy dopuszczenia do ruchu dla danego pojazdu obowiązują go przez cały okres eksploatacji z momentu jego produkcji- homologacja.
Co z kwestią wykluczenia komunikacyjnego?? HMM??????
Co do samych stref, w przypadku ktw może problemu by nie było gdyby miasta przyległe do ktw nie miały we wszystkich starych dzielnicach dziesiątek tysięcy kaflowków w którch 90% ludzi nie umie palić lub pali chuj wie czym.
W mojej opini SCzT to w całości szajs do wyjebania do śmieci.