EU 4- Mughals
Drodzie dzidki,
pora na propozycję nr 2 dotyczącą podboju świata.
Wiem, że są tutaj osoby uczące się, więc może ten pomysł im się spodoba.
Imperium wielkich Mongołów. Stworzone historycznie przez potomka Timura - Babura.
pora na propozycję nr 2 dotyczącą podboju świata.
Wiem, że są tutaj osoby uczące się, więc może ten pomysł im się spodoba.
Imperium wielkich Mongołów. Stworzone historycznie przez potomka Timura - Babura.
Jak już wspominałem, największym problemem przy podboju świata jest zarządzanie czasem i zasobami. Mughals to jedna z prostrzych możliwości na redukcję zużycia zasobów. Ich idee nie wyglądają tak mocarnie jak Ottomana, ale nie w tym leży ich siła.
Zaczniemy od wciągania prowincji do twojego państwa. Rządzi tym mechanika redukcji kosztów corowania.
Zaczniemy od wciągania prowincji do twojego państwa. Rządzi tym mechanika redukcji kosztów corowania.
Imperium wielkich mongołow możesz prosto zredukować koszt i czas o 85%. Tak jak widzisz na moim przykładzie stworzonym na szybko.
Co wchodzi w ten skład?
25% z ideii narodowych jak u Osmana.
25% z ideii administracyjnych dostępnych dla każdego kraju
10% z podbicia wszystkich prowincji należacych do kultury "hindusatni" - specjalna mechanika Mughalsów pozwalająca na wchłanianie kultur i otrzymywanie bonusów.
10% z religii hindu
10% z cudu światowego zlokalizowanego w Indiach
5% z refomy rządowej
Jest jeszcze jedna mechanika redukująca koszty. Efektywność adminstracji. Co to takiego?
Co wchodzi w ten skład?
25% z ideii narodowych jak u Osmana.
25% z ideii administracyjnych dostępnych dla każdego kraju
10% z podbicia wszystkich prowincji należacych do kultury "hindusatni" - specjalna mechanika Mughalsów pozwalająca na wchłanianie kultur i otrzymywanie bonusów.
10% z religii hindu
10% z cudu światowego zlokalizowanego w Indiach
5% z refomy rządowej
Jest jeszcze jedna mechanika redukująca koszty. Efektywność adminstracji. Co to takiego?
Otóż ten modyfikator redukuje koszt wchłaniania prownicji. Obniża ich koszt w traktatach pokojowych i pozwala na zabranie większej ich ilości w wojnie. Zmniejsza też agresywną ekspansję.
Jak go zdobyć?
Jak widzidzie w przykładzie stworzonym na szybko mamy:
30% z technologii - dostępna dla każdego
30% ze 100 punktów absolutyzmu - mechaniki dostępnej od ery absolutyzmu
10% z misji Imperium Mongołów
2,5% z reformy rządowej
Teraz efekty takiego "nabicia modyfikatórów".
Jak go zdobyć?
Jak widzidzie w przykładzie stworzonym na szybko mamy:
30% z technologii - dostępna dla każdego
30% ze 100 punktów absolutyzmu - mechaniki dostępnej od ery absolutyzmu
10% z misji Imperium Mongołów
2,5% z reformy rządowej
Teraz efekty takiego "nabicia modyfikatórów".
Wciągnięcie połowy Persji to jedna wojna i kosztuje mnie to 91 punktów administracyjnych.
Koszt jednego punktu adminstracyjnego za prowincję będziecie widzieć często. Dodatkowo mechanika redukuje czas. Mamy osiągnięty maksymalny poziom redukcji czasu. 6 miesięcy.
Udało mi się tym krajem podbić świat dwa razy. Te podejścia należały do najprzyjemnieszych i sprawiających najwięcej radości.
Jak ostatnio zachęcam do dyskusji.
Będe co jakiś czas dzielił się pomysłami i ciekawostkami dotyczącymi mechanik tej gry. Wiem, że są tu osoby które się uczą i jeśli cokowiek z tego im pomoże, to będzie mi bardzo miło.
Pozdrawiam Serdecznie. :D
Udało mi się tym krajem podbić świat dwa razy. Te podejścia należały do najprzyjemnieszych i sprawiających najwięcej radości.
Jak ostatnio zachęcam do dyskusji.
Będe co jakiś czas dzielił się pomysłami i ciekawostkami dotyczącymi mechanik tej gry. Wiem, że są tu osoby które się uczą i jeśli cokowiek z tego im pomoże, to będzie mi bardzo miło.
Pozdrawiam Serdecznie. :D