BAS - Atrapa Bomby Airsoft/Painball - CZĘŚĆ II

8
Cześć, witam w drugiej części.

LUTY 2024
No dobra podstawowy układ mamy zrobiony, program w miarę działa. Czas to złożyć do kupy i zamknąć w jakimś pudle. Zamówiłem piękną skrzynkę na narzędzia firmy "krzak" oraz trochę plexy. Na plexie rozrysowałem sobie gdzie jaki moduł umieścić oraz wszystko z ziomkiem wycięliśmy. Dodatkowo zrobiliśmy koszyczek przyczepiany na dystansach do górnej plexy - tak aby moduły nie wisiały w powietrzu tylko były przytwierdzone do jakiejś powierzchni. W miedzy czasie wpadł mi w ręce moduł zbliżeniowy czytnika kart. Dodaliśmy go wstępnie do tego projektu (jeszcze bez kodu). W między czasie wyświetlacz segmentowy też przeszedł zmianę na lepsze. Dodałem jeszcze do układu brzęczyk, który po uzbrojeniu jako sygnalizator będzie pikał a po wybuchu albo rozbrojeniu będzie ciągle brzęczał. I takim oto sposobem powstał taki Frankenstein.
BAS - Atrapa Bomby Airsoft/Painball - CZĘŚĆ II
BAS - Atrapa Bomby Airsoft/Painball - CZĘŚĆ II
BAS - Atrapa Bomby Airsoft/Painball - CZĘŚĆ II
I to jest koniec CZĘŚCI II.
Będzie więcej niż cztery części, dużo dokumentowałem podczas tworzenia tego projektu to i sporo zdjęc i filmów mam.
W ostatniej części będzie film pokazujący jak działą to cudo ;)
A teraz wypieradalam!
0.039476871490479