Opel Insignia - awaryjność
Pytanie
3 t
18
Dobry wieczór,
Czy ma ktoś doświadczenie z Oplem Insignia (2019) w wersji 1.6 Diesel 136 koni mechanicznych? Interesuje mnie ogólna awaryjność jednostki napędowej wraz z powiązanymi z nią komponentami jak skrzynia biegów czy rozrząd.
Osobiście nie jestem przekonany, ponieważ ten model można znaleźć w przystępnej cenie głównie przez wzgląd na słabszy wartiant silnika, a te w niektórych markach są dość awaryjne (np. w BMW serii 1 (bodajże 116 i 118). Dlatego można kupić dość tanio, jak na BMW).
Jeżeli ktoś ma doświadczenie z Alfą Romeo Giulietta (2017 rok, silnik Diesel o pojemności 2.0l i mocy 150 koni mechanicznych) to również proszę o komentarz odnośnie ogólnej awaryjności pojazdu.
Czy ma ktoś doświadczenie z Oplem Insignia (2019) w wersji 1.6 Diesel 136 koni mechanicznych? Interesuje mnie ogólna awaryjność jednostki napędowej wraz z powiązanymi z nią komponentami jak skrzynia biegów czy rozrząd.
Osobiście nie jestem przekonany, ponieważ ten model można znaleźć w przystępnej cenie głównie przez wzgląd na słabszy wartiant silnika, a te w niektórych markach są dość awaryjne (np. w BMW serii 1 (bodajże 116 i 118). Dlatego można kupić dość tanio, jak na BMW).
Jeżeli ktoś ma doświadczenie z Alfą Romeo Giulietta (2017 rok, silnik Diesel o pojemności 2.0l i mocy 150 koni mechanicznych) to również proszę o komentarz odnośnie ogólnej awaryjności pojazdu.